New In: Červenec 2020

 Krásnou sobotu přeji všem.

Opět tu máme další New In, tentokrát za měsíc červenec. Mám tu nějaké dárky k narozeninám, jeden PR balíček a další nezbytnosti, které jsem si koupila jen tak. Přibylo mi hodně kosmetiky, nečekaně. Snažím se jí teda redukovat, ale stále mi to moc nejde, protože mi pořád chodí další a další, ale to nevadí. Aspoň pro Vás vyzkouším nové věci a mám o čem psát. No nic, jdeme na to!

Jako první tu mám klasicky balíček od Nikol, se kterou si každý měsíc posílám kosmetiku. Poslala mi produkty, které jsem ještě nezkoušela a stejně tak i některé značky jsou pro mě neznámé. Mám tam masku na pleť, na vlasy, pleťový krém, arganový olej, dvě tvářenky, tuhé mýdlo, vosk do aromalampy, bombu do koupele, lak na nehty a tři čaje.

Jako další tu mám dva produkty s panthenolem po opalování. Na začátku července jsem se neskutečně moc spálila a jelikož to bylo moje první spálení v životě, tak doma žádné produkty na spálení nebyly. Koupila jsem si tedy krém od Ziaja, který je nic moc a stál 57,- Kč a potom pěnu v Dr. Max za 99,- Kč a ta je teda naprosto skvělá!

K narozeninám mi přišel balíček od Domči ze Slovenska, se kterou si párkrát do roka pošleme balíčky. Dostala jsem tuhle neskutečnou nálož kosmetiky. Jsou tam bomby do koupele od Fizzi, balzám na rty Carmex, produkty od Kneipp, scrub na rty Labello, masky Balea, balíček od Ezo, tampony od Essence, tuhé mýdlo Two a slovenský čaj. Z balíčku jsem byla nadšená, Domča prostě ví co mám ráda :)


Já si udělala taky radost a k narozeninám jsem si koupila nový Beauty Box. Musím říct, že tentokrát je opravdu našlapanej. Stál pouze 1190,- Kč a máte tam 16 plnohodnotných produktů, jejichž celková hodnota je kolem 4200,- Kč. Ještě stále ho můžete zakoupit ZDE.

Dále tu mám jeden PR balíček, o kterém jsem vůbec nevěděla a ani ho nečekala. Firma Blistex, která vyrábí balzámy na rty a jejich balzámy jsou jedny z mých nejoblíbenější, mi poslala tři jejich balzámy, samolepky, papírové leporelo na fotky, tyčinku, mapu ČR a tužku. Balíček mě neskutečně dojal, protože jsem s nimi na spolupráci ani domluvena nebyla.
V rámci spolupráce s portálem www.megaknihy.cz mi přišla nabídka na tuhle knížku, zda bych ji nechtěla zrecenzovat. Samozřejmě, že chtěla! Jedná se o biografii autorky a knihu už mám rozečtenou, takže se zanedlouho můžete těšit na recenzi :)
No a jako poslední tu mám tento pudr od značky Kosmetika MOJE. Mám ho už druhé balení a je to super produkt za 70,- Kč. Jsem s ním opravdu spokojena, tak nač ho měnit :)

Určitě mi dejte vědět, co jste si za červenec pořídily Vy!
Zaujalo Vás něco z mého článku?

Mějte se krásně!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS