New In: Červen 2020

Krásný den, kočky.
Opět je tu new in, tentokrát za měsíc červen. V tomto měsíci se mi sešly spolupráce, které jsem navázala nově a to se značkou Astrid a Renovality. Od obou firem mi přišly jejich novinky, ale i produkty ze stálé nabídky. Dále mi přišel PR balíček od e-shopu kupkosmetiku.cz.  Dále jsem si opět s Nikol vyměnila balíčky s kosmetikou, a pak si koupila i jiné věci, ale jsou to takové nezbytnosti. Kosmetiku se snažím nekupovat už vůbec, protože ji mám fakt hodně a tak nějak nepotřebuji mít kdejakou novinku.

 Jak už jsem výše psala, tak firma Renovality mě oslovila, zda bych s nimi nechtěla spolupracovat. Jelikož jejich oleje používám už několik let a mám je doma stále v zásobě, neváhala jsem a nabídku přijala. Nemusím doufám říkat, jak moc šťastná jsem byla :D
Měla jsem si vybrat tři produkty, které chci testovat. Vybrala jsem si levandulový tělový peeling, hyaluronové sérum a levandulovou vodu. Dále mi zaslali jejich čerstvé novinky a to doplňky stravy Renohair Maximal, který podporuje růst vlasů, a pak Ženská pohoda, které by nám měli pomoct od stresu a hodin se do pohody. Tak jsem na všechny produkty velmi zvědavá a až je dostatečně otestuji, můžete se těšit na recenzi :)




 Dále mě oslovila firma Astrid, zda by mi mohla poslat jejich novinkovou řadu a to Aqua Biotic. Poslali mi navíc i balzámy na rty, pleťové masky, pleťový krém z řady Almond Care a nakonec novinku čistící gel z řady Detox. Musím říct, že novinky nádherně voní a hrozně se těším na testování, protože od Astrid jsem toho zatím moc neměla :)

Na stránkách lékárny Dr.Max měli akci na tyto probio kaše od značky Topnatur. Já tyhle kaše naprosto miluji. Jsou velmi chutné a rychlé na přípravu, takže pokud ráno spěcháte a nemáte čas si chystat snídani, tohle je přímo pro Vás. Malinu a banán s čokoládou už jsem měla, ale černý rybíz s chia zkouším prvně, tak uvidíme jaký bude :)


Dále tu mám další PR balíček a to Essence Mysterybox z e-shopu kupkosmetiku.cz. E-shop mě oslovil, zdali by mi mohli zaslat onen box, který obsahuje 20 produktů dekorativky značky Essence. Z boxu jsem měla obrovskou radost, protože tam jsou produkty, které jsem ještě nezkoušela, takže za mě naprostá spokojenost.

Jak už jsem psala na začátku, opět jsme si s Nikol vyměnily balíčky s kosmetikou a na mě tam čekaly produkty, které jsem ještě nezkoušela. Největší radost mám z tělového másla od Ryoru, které voní po šeříku.

Ziaja měla jeden týden v červu vždy jednu hodinu 50 % slevy na všechno. Jelikož už doma nemám žádnou vlasovou masku, tak jsem si objednala dvě. Olivovou a z kozího mléka, každý vyšla na nějakých 45,- Kč což je krása!

Jelikož už některé firmy přestávají posílat poštou tělová másla z důvodu tepla, ještě narychlo jsem si u Zuzky na jejím e-shopu www.na-paloucku.cz koupila tohle levandulové od značky Anela, vyšlo na nějakých 290,- Kč, jako dárek jsem dostala vzoreček tuhého mýdla od MySoap :)

S přítelem jsme byli na výletě a to v obci Starovičky, kde je levandulová farma. Jelikož levandule miluji, tak jsem si moc přála tam jet. Mají tam i obchůdek s levandulovými produkty. Pořídila jsem si tam plecháček, polštář, levandulovou limonádu a pohledy. Vzali jsme i nějaké dárky pro rodinu - levandulová čokoláda, svíčka a kafe.

A jako poslední tu mám ještě jeden doplněk stravy od Renovality, který mi poslali na testování. Jedná se o železo, jehož nedostatkem trpí dost lidí včetně mě. Budu ho testovat společně s výše uvedenými, tak se pak můžete těšit na hromadnou recenzi :)

Musím říct, že toho opravdu nebylo málo :D Co jste si tento měsíc pořídili Vy?
A ještě sledujte můj instagram @ppetra98 bude tam tento týden soutěž o tři mystery boxy!

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. To je spousta novinek. A balíček o Astridu vypadá pěkně - taková spolupráce potěší. Jsem pak zvědavá na recenze.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, tolik skvělých produktů! To bych nespotřebovala ani za rok! :D Tak snad s nimi budeš spokojená. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Renovality hyaluronové sérum je skvělé, asi nejlepší co jsem vyzkoušela, a to už jsme jich měla mnoho. Vůbec nelepí a hezky voní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, testuji už ho asi měsíc a je naprosto perfektní :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS