Pleťové masky 7th Heaven || AVOKÁDO, RŮŽOVÝ JÍL, JAHODA

Krásné pondělní ráno.
Tentokrát jsem si pro Vás připravila článek na téma masky. Dnes bych Vám ráda představila tři masky od značky 7th Heaven. Značku 7th Heaven já mám osobně hodně ráda. Ba dokonce jsou to možná jedny z mých nejoblíbenějších. 



Avokádová maska má zelenou krémovou texturu, lehce vonící po avokádu. Obsahuje malé kousky ořechových skořápek, které pleť zbaví suchých šupinek a pleť zůstane heboučká jako dětská prdelka. I přes skořápky, které poslouží jako peeling, pleť nebyla nijak vysušená nebo podrážděná. Ba naopak pleť ještě dokonce rozjasnila a navíc ji zbavila přebytečného mazu v T-zóně, jelikož mám smíšenou pleť.


Růžová jílová maska obsahuje damašskou růži a přírodní jíly, které zaručují čistou a jemnou pokožku a dále pak bambucké a kokosové máslo, které se zase postarají o její hydrataci. 
S jílovými maskami mám zkušenost, že je po nich pleť vysušena a potřebuje dávku hydratace. Tady u té jsem byla velmi mile překvapena, když tomu tak nebylo.
Maska má krémovou texturu lehce vonící po růžích. Skvěle se nanáší a opravdu rychle zasychá. Dolů jde taky lehce, stačí teplá voda a houbička.
Po použití je pleť nádherně hebká, čistá a hydratovaná, Rozhodně se po masce podívám znovu, protože je to jedna z mála, kterou bych klidně použila znovu.


Jahodová krémová maska má bílou texturu, která obsahuje jahodová zrníčka. Zrníčka slouží jako velmi jemný peeling, takže vhodné i pro citlivou pleť. Dále obsahuje šťávu z aloe, která poskytuje dokonale jemnou a zářivou. Masku jsem nechala působit 15 minut. Nečekejte, že maska uschne, jen ji nechte působit a následně umyjte vlažnou vodou. Během působení maska nikde neštípala, nepnula, skoro jsem nevěděla, že ji na pleti mám. Po smytí masky byla pleť zbavena přebytečného mazu a co se týče jemnosti, tak nevím nevím, ale že bych pleť měla extra hebkou, to se říct nedá. :)

Zkoušely jste nějakou masku od 7th Heaven?

Mějte se krásně!
Petra

3 komentáře:

  1. Od téhle značky jsem ještě žádnou masku nezkoušela - já používám masky poměrně málo, tak moc značek zvykoušených nemám...

    OdpovědětVymazat
  2. Masky od 7th Heaven jsou skvělé. Už jsem měla většinu a hodně mě baví ty z řady Super Food nebo čokoládová, tu bych nejradši snědla :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS