Pleťové masky Balea || ANTI-FALTEN, HAUTREIN ANTI-PICKEL, PEEL-OFF, BERRY SMOOTHIE, FEUCHTIG-KEITS

Krásný den.
Dnes Vám přináším další článek, ve kterém Vám představím dalších pět masek od značky Balea. Masky už mám doma delší dobu a než jsem je stihla spotřebovat, tak pěkně dlouho ležely schované v krabici. Nicméně teď už je mám všechny vyzkoušené natolik, abych Vám mohla poskytnout recenzi.

(Anti-Falten, 12,90 Kč, www.dm.cz)
Jako první bych Vám ráda představila masku Anti-Falten. Maska je pečující a je určená hlavně pro náročnou pleť. Jedná se o masku s Koenzymem Q10 a kyselinou hyaluronovou. 
Maska má příjemnou krémovou konzistenci, která během působení na pleti není vůbec cítit, pokud teda pominu stahování pleti. Masku jsem nechala působit klasických 15 minut a během uplynutí doby se maska místy do pleti vsákla. Zbytek masky jsem setřela vlhčeným ubrouskem. 
S výsledkem jsem byla spokojena, protože pleť byla hebká, hydratovaná a dokonce jsem měla vyplněné i menší vrásky. 


(Hautrein Anti-Pickel, 14,90 Kč, www.dm.cz)
Pleťová maska s olejem z čajovníku, kyselinou salicylovou a zinkem je určena hlavně pro problematickou pleť. Maska má zelenou hutnou krémovou texturu, která se dobře roztírá, pleť nijak nedráždí a nevysušuje. Napomáhá redukovat pupínky, černé tečky a působí antibakteriálně. Po použití je pleť krásně hebká a na první pohled čistá. Co se týče černých teček, tak těch je po masce rapidně méně. Navíc odstraňuje z pleti přebytečný maz a pleť zmatní, což já, jakožto majitelka smíšené pleti, dost oceňuji. Maska se nechává působit klasických 10-15 minut a potom se smyje teplou vodou. Maska na pleti ztuhne, ale nezatvrdne. Za mě naprostá spokojenost. 


(Peel-Off, 12,90 Kč, www.dm.cz)
Slupovací maska s meruňkovým extraktem je vhodná hlavně pro smíšenou pleť, kterou já mám.
Maska má průhlednou gelovitou texturu, která při nanášení je jako lepidlo, ale příjemně voní. Nechává se působit 10-15 minut, dobře se slupuje. Maska odstraní odumřelé šupinky kůže, zbavuje pleť přebytečného mazu a pleť je pak krásně hebká. Abych řekla pravdu, tak jsem od masky čekala víc. Nebyla úplně nejhorší, ale podruhé už si ji nekoupím.

(Berry Smoothie, 14,90 Kč)
Pleťová maska Berry Smoothie s výtažkem z brusinek je vhodná pro všechny typy pleti. U její růžové krémové textury jsem nezaznemala žádnou parfemaci. 
Maska by měla efektivně působit proti volným radikálům a podporovat ochranu pleti před okolími vlivy.
Abych řekla pravdu, tak poslední dobou mi přijde, že masky od Balea vůbec nic nedělají, snad jen nechají pleť hebkou. Tato bohužel nebyla výjimkou. Maska moji pleť nevysušila, to je plus, ale po použití byla pleť jen hebká. Takže pokud jste tuhle limitku z loňského roku nestihly, nemusíte smutnit. O nic jste nepřišly :)

(Feuchtig-Keits, 12,90 Kč, www.dm.cz)
Pleťová hydratační maska je vhodná pro všechny typy pleti. Měla by pleti dopřát extra porci hydratace a osvěžení. Maska obsahuje komplex účinných látek z cenných přísad jako jsou aloe vera, voda z termálních pramenů, extrakt z okurky, panthenol a bambucké máslo. Pleť by měla být vzhledově lepší už po prvním použití.
Maska je světle modré krémové textury, která pleť žádným způsobem nedráždí a skoro ani nevíte, že ji na pleti máte. Po 15 minutách působení bohužel ale nejde nic moc vidět. Ano pleť je hebká a vypadá lehce svěže, ale že by dostala nějakou extra porci hydratace, to se mi úplně nezdá. Nic, co bych musela mít nutně znovu :)

Tak, konečně jsem zredukovala většinu zásob masek Balea. Ještě tedy nějaké mám, ale už jich není tolik. Každopádně se můžete těšit i na další masky, které mám v zásobě :)
Zkoušely jste nějakou z výše uvedených masek?

Mějte se krásně!
Petra

2 komentáře:

  1. Já masky používám pohříchu málo, od Baley jsem měla snad dvě nebo tři a pamatuji si, že jedna mi vyloženě nevyhovovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě osobně tyhle masky vyhovují a za tu cenu, je to příjemná varianta. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS