ECOKOREK || Produkty vyrobené z korku

Krásný den, kočky.
V dnešním článku bych Vám ráda představila českou firmu Ecokorek, která se zabývá výrobou produktů z dubového korku, který se vyskytuje převážně v Portugalsku. Firma má obrovskou nabídku produktů, proto věřím, že si zde vybere každý. Jejich e-shop má každý týden nějakou novinku, ale mezi stálé produkty se řadí například batohy, kabelky, peněženky, hodinky, náhrdelníky, náramky, zápisníky a mnoho dalšího. A pozor, vyberou si zde i pánové!

Já už tuto firmu znám od podzimu, kdy jedna blogerka měla na instagramu 15 % slevu na jejich produkty. Ani jsem se nerozmýšlela a hned si objednala jejich hodinky, které nebyly vůbec drahé a vypadaly naprosto skvěle. Od té doby jsem firmu sledovala hlavně na instagramu @ecokorek .
Produkty z korku jsou veganské, šetrné k životnímu prostředí a pyšní se certifikátem PETA.



No a nedávno mi byla nabídla spolupráce právě s touto firmou. Byla jsem štěstím bez sebe, protože jsem to vůbec nečekala a byla velmi mile překvapena. S mamkou jsem si vybrala několik produktů, které bych Vám teď tady ráda ukázala a třeba i inspirovala právě ke koupi (na konci článku na Vás čeká malé překvapení).




Jako první jsem si vybrala obal na telefon. Bohužel mají v nabídce pouze obaly na iPhone 7 a 8. Vybrala jsem si tu světlejší verzi korku, ale mají i tmavší korek nebo dokonce s motivem slona či sovy. Obal na telefon sedí perfektně a stejně tak i vypadá. Bohužel úplně neobalí všechny boční strany telefonu, ale to je takový malý detail. No a fotce můžete vidět i moje první hodinky, které od této firmy mám. Jsou úplně jednoduché a přesto nádherné. Jak už jsem řekla, hodí se úplně ke všemu a jsou velmi lehoučké. 


Dalšími produkty jsou hodinky (opět :D) a náramek. Tentokrát jsem si vybrala hodinky se zlatými detaily a byla to láska na první pohled. Hodinky mají pozlacený i náramek a vypadá to velmi vkusně a elegantně. 
Co se týče náramku, tak ten má detaily stříbrné. Co se mi velmi líbí je forma zapínání, kdy na jedné straně je oko, do kterého se navlíkne komponent na druhé straně náramku. Komponent je pohyblivý, tudíž si náramek nastavíte na libovolnou velikost.
Byla jsem velmi mile překvapena, jak jsou oba produkty lehoučké a na ruce nejsou vůbec cítit.


Zbylé dva produkty si vybrala mamka. Jako první si vybrala tuhle peněženku, na kterou já sama si brousím zuby :D Obě nás zaujala už na první pohled svým vzorem. Je neskutečně lehoučká a vejde se do ní opravdu mnoho věcí.


A jako druhý produkt si mamča vybrala tento nádherný náhrdelník s přívěskem stromu života. Já mám tento symbol velice ráda a i na náhrdelníku vypadá fakt dobře. Náhrdelník je jako všechny ostatní produkty neskutečně lehoučký a mamka říká, že ho na krku vůbec necítí. Navíc se hodí opravdu ke všemu.

No a na úplně poslední fotce můžete vidět i moje první hodinky, které od této firmy mám. Jsou úplně jednoduché a přesto nádherné. Jak už jsem řekla, hodí se úplně ke všemu a jsou velmi lehoučké. 

Já firmě Ecokorek mockrát děkuji za produkty a Vy se určitě na jejich stránky podívejte!
No a teď to překvapení zmiňované na začátku - připravili jsme si pro Vás 15 % slevu na celý nákup při zadání kódu Petra15 . Platnost tohoto kupónu je do 11.5. :)

Dejte mi určitě vědět, zda Vás produkty z korku zaujaly a zda si něco koupíte!

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Některé výrobky jsou zajímavé. Z Vašeho výběru se mi líbí náhrdelník a náramek.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké produkty, u těchto alternativ jsem vždycky obdivovala, jak dokážou být lidé šikovní! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fíha, tak toto je zaujimave, ešte som takéto niečo nepostrehla. Páčia sa mi hlavne remienky na hodinky, obal na telefon sa mi nepáči.

    OdpovědětVymazat
  4. Pane jo! Ten řetízek nebo náramek vypadá vážně moc hezky, to bych si klidně pořídila. :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS