ISANA || Botanical koncentrát Chia a Kapusta

Krásný slunečný den.
Dnes tu pro Vás mám recenzi na malé ampulky od značky Isana, kterou běžně koupíte v drogeriích Rossmann. Isana je něco jako Balea v DM. Bohužel tyto ampulky už nejspíš nikde neseženete, protože se jednalo o limitovanou edici. Ovšem kdyby si článek chtěl někdo přečíst už jenom ze zvědavosti, tak pokračujte dál dolů.

Když jsem od Nikol v jednom z měsíčních balíčků našla tyhle ampule, byla jsem nadšená. Jednalo se totiž o řadu Botanical, která nejprve měla plátýnkové masky, ze kterých šli všichni do kolen. Něco podobného jsem čekala i od těchto ampulí, protože ty masky jsem si zamilovala i já. Tyhle limitky vyšly ve dvou variantách a to chia a kapusta; brokolice a aloe vera. Já dostala verzi první, proto celá recenze se ponese v jejím duchu.




Koncentrát je vhodný pro všechny typy pleti. Obsahuje 2 ampule s výtažky chia semínek, 3 ampule s výtažkem kapusty a plastový váleček na bezpečné odlomení ampulky. Já ampule používala po maskách, které obsahují černé uhlí nebo jsou gelové, protože ty mě trochu vysušují v oblasti nosu a obočí. 

Použití je jednoduché. Díky plastu odlomíte hlavičku a následně si celý obsah vlijete do dlaně a rovnoměrně rozetřete po obličeji. Doporučuje se aplikovat i na krk a dekolt, ale já aplikovala pouze na pleť (později se dozvíte proč). 


Jak už jsem řekla výše, z ampulek jsem byla od začátku nadšená. Po otevření první ampulky s výtažky kapusty, mi vůně připomínala právě onu masku z řady Botanical. Nicméně po nanesení koncentrátu na pleť, se vytvořila mléčná emulze a já nevěděla co dělat. Jestli pořád dokola vmasírovávat nebo nechat zaschnout. Nakonec jsem produkt nechala volně zaschnout. Po zaschnutí mi pleť neskutečně lepila (důvod, proč jsem nenanášela i na dekolt a krk), takže jsem musela použít pleťový krém (doporučuje se používat od stejné značky), aby pleť už nelepila.
Další ampule, tentokrát s výtažkem z chia semínek voněla na mě až moc. Ta parfemace a můj vkus byla opravdu až moc silná, to mě docela zklamalo. Po nanesení koncentrátu na pleť se mléčná emulze nevytvořila, ale po zaschnutí pleť opět neskutečně lepila.

Pro vitamin B5 je hydratační látka a podporuje regenerační proces pokožky. Glycerol a biosacharidová guma 1 dodávají pokožce vlhkost. Koncentrát je veganský a pH má neutrální.

Když pominu lepivost po zaschnutí a u chia tu silnou parfemaci, byla jsem s koncentrátem velice spokojena. Dokonale pleť vyživil a zhydratoval. Trochu mě mrzí, že je těch ampulek pouze pět, jsou poměrně rychle spotřebované. Nicméně jsem velice ráda, že jsem tuhle limitku mohla vyzkoušet, protože já podobné ampule můžu. 

Vy mi dejte do komentářů vědět, zda jste tento produkt ulovily (pokud ano, jak jste byly spokojené) nebo jestli používáte něco podobného na tento způsob :)

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Do Rossmanna občas chodím, ale tenhle výrobek jsem nezaregistrovala. Možná proto, že ampulky vlastně vůbec nepoužívám, takže po nich ani nekoukám

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé produkty, snad ti budou vyhovovat a dostaví se nějaký účinek! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý produkt, já mám hodně citlivou a mastnou pleť, takže používám jen osvědčenou a z velké částí přírodní kosmetiku..v drogériích proto na produkty na pleť moc nekoukám :)

    M` https://michaelamestanova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, jestli by mi to lepení taky nevadilo, nicméně jinak pokud produkty splnily očekávání, tak je to pecka. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS