New In: Duben 2020

Krásný den, milé dámy.
Jako už tradičně každý měsíc, tak i teď tu mám pro Vás new in za měsíc duben. V dubnu už to bylo veselejší, objevilo se mi poměrně dost věcí. Nějaké kousky oblečení, kosmetika a i produkty z korku, které jste už mohly vidět v minulém článku. Část kosmetiky a produkty z korku jsem dostala v rámci barterové spolupráce, dvoje kalhoty jsem si koupila na AboutYou, zbytek kosmetiky jsem zase koupila na poměrně novém e-shopu www.na-paloucku.cz. No nic, dost řečí, jdeme se podrobně podívat, co jsem si pořídila.

Jako první Vám ukážu oblečení, tedy dvoje kalhoty z AboutYou. Víc oblečení jsem si nekoupila. Na tyto kalhoty jsem si brousila zuby pěkně dlouho, protože se mi tento střih velmi líbí a doma už jich mám několik. Dlouho jsem čekala až budou za lepší cenu než něco přes tisícovku. No a světe div se, já se dočkala a pořídila je za 557,- Kč/kus, tak jsem si hned vzala dvoje a to starorůžové a khaki. 

 

Jako další tu mám objednávku z e-shopu www.na-paloucku.cz. Tento e-shop je poměrně nový a založila ho jedna mamča na mateřské, kterou taky baví kosmetika. Na tomto profilu najdete spoustu přírodní kosmetiky z Česka a Slovenska a hlavně několik značek. Což mě osobně moc vyhovuje, protože nemusím platit několik poštovných, všechno pěkně na jednom místě. 
Objednala jsem si tam dvě novinky od Purity Vision a to růžový deodorant (179,-) a levandulový olej (249,-). Od Saloos jsem si objednala jejich novinku Královskou péči s levandulí (220,-). Zuzka mi ještě k nákupu přibalila dva vzorečky.


V dubnu mi také přišel další balíček v rámci spolupráce se značkou Cannabellum. Tentokrát mi poslali jejich horkou novinku a nezbytnou věc v tomto období a tím je antibakteriální gel. Dále mi poslali sprchový gel a tělový balzám. Vše už poctivě testuji a vy se budeme moc brzy těšit na recenzi.


Už v minulém článku jsem Vám představila českou firmu Ecokorek, která se zabývá výrobou produktů z korku. S firmou jsem nově navázala spolupráci a poslali mi několik produktů, rozhodně doporučuji navštívit jejich e-shop, zvlášť když do pondělí 11.5. zde platí sleva 15 % na celý nákup s kódem Petra15 .


Tak to by bylo pro tento měsíc vše a Vy už se můžete těšit na další články, které mám pro Vás připravené :) Do komentářů se mi určitě pochlubte, co jste si pořídily Vy!

Mějte se krásně!
Petra

3 komentáře:

  1. Kalhoty vypadají zajímavě - mně by se líbily ty khaki. A věci ze Saloosu vypadají taky fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že jsi měla bohaté nákupy za duben - moc hezké věci sis pořídila! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kalhoty ve starorůžové jsou moc pěkné, ačkoli se mi ta barva normálně ani moc nelíbí. :-D Krásná sbírka zajímavých věcí a tipů, těším se na tu recenzi! :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS