Micelární vody || NIVEA, NUXE, AVENE, NUANCE

Krásný den.
V dnešním článku bych Vám ráda představila pár typů micelárních vod, které jsem za poslední dobu použila. Já osobně mám takové články ráda, protože člověk se třeba dozví nové značky a přečte si spokojenost blogerek. Co se týče článku ohledně krémů na ruce, byly samé kladné ohlasy a psaly jste, že seVám takové články líbí, proto jsem se rozhodla takových článků psát více. Po micelárkách má v plánu článek ještě o deodorantech, sprchových gelech, šamponech, pleťových masek, balzámech na rty. Pokud máte ještě nějaký nápad na nějaké produkty, o kterých mám sepsat článek, určitě mi napište do komentářů :) Články mám rozepsané a vždy po delším "testování" produktu, dopíšu do článku o daném produktu. Některé články už mám rozepsané delší dobu :D
No nic, jdeme si představit micelární vody, které kamarádily s mojí pletí poslední dobou. 






(400 ml, cca 150 Kč, různé drogerie a e-shopy)
Moje úplně první micelární voda byla tato od značky Nivea. Jednalo se o balení 400 ml a vydržela mi přes rok!!! A to jsem ji používala opravdu denně. Jednalo se o zklidňující micelární vodu, která je vhodná pro citlivou pleť. Já sice citlivou pleť nemám, ale ještě tenkrát jsem tomu moc nerozuměla a brala, co zrovna bylo :D 
Neobsahuje žádné parabeny, barviva ani parfém. Je dermatologicky testovaná a šetrně pečuje o oční okolí. Já se s ní i odličovala a odlíčila řasenku i korektor. Sice to nebylo na jeden zátah, ale odlíčila a co víc, neštípala v očích. Já si totiž většinou narvu tampon do očí a pak odličuji, takže se mi voda dostane i do očí. Takže pro mě obrovský plus. Pleť nevysušuje a nemusí se oplachovat vodou. Já už ale ze zvyku oplachuji pleť vodou a následně nanáším nějaké sérum, které zrovna používám. 
Sice nebyla moje oblíbená, ale jako první micelárka v mým životě posloužila velice dobře!


(100 ml, 99 Kč, www.avene.cz)
První produkt od značky Avene byla právě tato micelární voda. Čekala jsem na nějakou vhodnou dobu, až někam pojedu, protože byla v cestovním balení. A jak jsem byla pracovně tři měsíce v Praze, tak jsem ji hned využila. Micelární voda je určena na problematickou pleť se sklonem k akné. Takovou pleť já nemám, ale měla jsem ji taky v BeautyBoxu, tak jsem ji prostě používala. Já se s ní i odličovala. Neodstraní řasenku na jeden zátah, ale když si dáte tu práci, tak Vás odlíčí. Může se použít i na rty.
Líbilo se mi, že v očích vůbec neštípala, pleť nevysušovala, ale zklidňovala. Nemusí se oplachovat, ale já oplachuji každou micelárku. Dále jsem se zamilovala do dávkovače, který spočíval v zacvaknutí jedné strany víčka a pěkně se nanášela na tampónek. Rozhodně se k ní ještě vrátím :)


(200 ml, 369 Kč, www.nuxe-lekarny.cz)
Od Nuxe byla tato micelárka prvním produktem, který se mi dostal do ruky a používala jsem ho. Delší dobu mi ležela v krabici, protože jsem před ní používala Niveu. Používala jsem ji denně ráno a večer. Večer hlavně na dočištění a ráno na vyčištění pleti před nanesením šminek. Micelární voda je vhodná pro citlivou pleť a dokonce odlíčí i make-up, řasenku, no vše co máte na obličeji. Po použití zůstává pleť hydratovaná, zklidněná a nezanechává mastný film.
V očích vůbec neštípe a dokonale odličovala. Jediné co mě štvalo bylo to dávkování, protože mi to vždycky vystříklo všude :D Jinak ale vyhověla ve všech ohledech. Kdybych si nepořizovala ty Beauty Boxy, tak ani nevím, že nějaké takové značky jsou.

(200 ml, 299 Kč, www.drmax.cz)
Na tuto micelární vodu jsem narazila úplně náhodou, když jsem si šla do Dr. Maxe koupit antikoncepci. Najednou jsem zahlédla akci na micelární vody Nuance 1+1 zdarma. Okamžitě jsem do toho šla. Měli na výběr ze dvou druhů - pro normální a smíšenou pleť nebo pro suchou a citlivou pleť. Jelikož moje a mámy pleť spadá do první kategorie, brala jsem obě micelárky na normální a smíšenou pleť.
Micelární voda Nuance mě zaujala hlavně kvůli svému vzhledu. Vypadala luxusně a hlavně ten dávkovač. Miluji takové ty pumpičky, napumpujete si kolik potřebujete a nikde Vám nic neteče. Co se týče odlíčení, tak odlíčit dokáže. Já používám hlavně řasenku a když si s tím trošku vyhrajete, tak ji v pohodě odlíčí :)
Obsahuje extrakt z morušovníku bílého, papáji a allantoin. K pleti je velice šetrná, nevysušuje ji a není na obličeji vůbec cítit, když se dostane do očí, tak neštípe.
Co se týče názoru mé mámy, tak ta z ní moc odvařená není. Ne že by to byla tragédie, ale měla už i lepší micelárky.  Já tuto micelárku hodnotím kladně, mně vyhovuje ve všech ohledech, hlavně teda v tom dávkovači. Určitě bych se nebránila tomu si ji pořídit znovu!

A jaké micelární vody používáte Vy?

Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Tak to teda koukám, že ti ta niveácká micelárka tak dlouho vydržela :D S mým malováním jsou 400 ml micelárky tak na měsíc a půl :D Jinak teď už se je stejně snažím nepoužívat a dávám přednost hydrofilním odličovacím olejům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se dřív moc nemalovala, skoro vůbec, takže jsem ji používala jednou denně, ale teď už je spotřeba mnohem větší :D

      Vymazat
  2. Ja mam cernou Niveu, v takovem tom obrim baleni, tusim ze 400ml, uz jsem ale v pulce!! Je to po Garnieru moje druha micelarka a vyhovuje mi vic, protoze Garnier mi strasne smrdel. Micelarky maji takovou zemitou vuni a mi to pripomina mokrou hlinu a proste mi to smrdi :D takze Nivea je za me fajn. Skoda jen, ze neodlici vodeodolnou rasenku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier jsem ještě vůbec nezkoušela, ale dost mě láká Astrid, Ziaja :)

      Vymazat
  3. pekná recenzia, a asi som posledná na svete čo ešte nepoužila a neskúsila niečo od značky NUXE :D micelárnu vodu nepoužívam žiadnu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Nuxe měla tuhle micelárku a teď používám třpytivý olej a zatím s touhle značkou velká spokojenost :)

      Vymazat
  4. Měla jsem Niveu a byla jsem docela spokojená. Já si maluju v podstatě jen oči, takže většinou používám odličovač očí.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc mě zaujala ta micelárka od Nuxe. Sama jsem tuhle značku teď testovala a jsem spoko, takže možná sáhnu i po téhle micelárce. Jinak tu Niveu jsem měla a mně tedy neodlíčila nic.. dokonce ani ten makeup nerozmazala :D a od Avene jsem tedy čekala trochu víc

    OdpovědětVymazat
  6. Nivea je taková klasika, měla jsem ji ale jenom jednou, mojí pleti totiž moc nevyhovovala, to samé micelárka od Avonu... katastrofa... vysušovala mě, štípala... takže jsem přešla na Garnier a s tím jsem nad míru spokojená :-) měla jsem i o něco levnější micelárku od značky DM, Balea a ta mi vyhovovala také, možná stejně jako Garnier... takže je většinou střídám :-)
    Zkušenost mám i s Astridem a ten je za mě také paráda... nevysušuje, je citlivý, neštípe v očích :-) ten mohu určitě doporučit... :-)
    Ráda bych vyzkoušela tu micelárku od Nuxe :-) ta mě zaujala asi nejvíce :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dávkovače jsou hodně dobré. Také jsem z toho pak na větvi, když mi to teče všude :D.
    Micelární vody používám pouze zřídka, protože se nemaluji každý den.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS