AROME || Květnové testování s Lirene

 V květnu mu dorazil balíček od Arome se sluneční péčí od Lirene. Se značkou Lirene už nějakou malou zkušenost mám, ale s její sluneční péči nikoliv. V balíčku na mě čekaly celkem čtyři produkty. Já nejsem úplně typ, co by používal SPF, protože jdu hned dohněda. Nicméně na pleť už jsem se je naučila používat a na tělo občas když si vzpomenu. Nicméně testování mě aspoň donutilo se mazat a vzhledem k tomu, že léto pomalu končí, bylo by fajn Vám produkty představit. 

Lirene nabízí sluneční péči jak pro dospělé, tak pro děti. Vybírat můžete z více jak deseti produktů a věřím, že si vybere každý. V balíčku na mě čekal hydratační opalovací krém na obličej, vitamínové tělové mléko po opalování, hydratační emulze na opalování a suchý olej na opalování.



Hydratační opalovací krém na obličej SPF50 obsahuje vitamín E a extrakt z mořských řas čímž aktivuje proces intenzivní obnovy a regenerace kožních buněk poškozených slunečním zářením. Rychle se vstřebává a nezanechává mastný film.

Hydratační emulze na opalování SPF30 skvěle chrání pokožku před škodlivým UVA a UVB zářením. Snadno se roztírá, nezanechává mastný film a rychle se vsakuje.

Suchý olej na opalování SPF50 jsem si zamilovala nejvíce. Je bohatý na nezbytné nenasycené mastné kyseliny a na vitamín E. Rychle se vstřebává a lze jej aplikovat na vlhkou i suchou pokožku.

Vitamínové mléko po opalování s vitamínem E zajišťuje účinnou péči o opálenou pokožku a dodává jí základní složky, které prodlužují a posilují opálení. Navíc zanechává pokožku těla sametově hebkou a jemnou.

Jakou sluneční péči používáte Vy?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi  

3 komentáře:

  1. Já se cíleně neopaluju, spíš se slunci vyhýbám, a na dovolené jezdíme většinou na podzim, kdy už to tolik nepálí, takže opalovací krém používám málo. Teď mám doma na obličej krém Alverde a na chalupě opalovací mléko, tuším od Nivey. Od Lirene jsem nic na opalování myslím nikdy neměla

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle testování mě hodně potěšilo:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já mám momentálně načaté SPF od Ultra Violette ve spreji na obličej a na tělo pak Sebamed, ale obvykle na tělo tíhnu k Astridu a na obličej ke sticku od Beauty of Josseon, já jsem jak ředitelka vápenky a naopak jdu hned do červena a snadno se ošklivě spálím .

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS