New In: Červenec 2024

Červencové novinky byly velmi bohaté na PR balíčky. Vlastně sama jsem si nekoupila nic, ale balíčků přišlo hodně a stejně tak tu mám dva bakíčky od kamarádek, od kterých jsem dostala dárky k narozeninám, které jsem v červenci oslavila. Přijde mi, že tento rok té kosmetiky taky chodí požehnaně, až jsem z toho sama překvapená, zvlášť když na spotřebu docela kašlu :D 


Prvním PR balíčkem jsou produkty od Australian Bodycare. Tentokrát jsem vybírala z novinek, kdy jsem si vzala levandulové vlhčené ubrousky, konopný gel, který lze použít na tělo i pleť a poté ještě konopné tělové mléko. Obojí ve velkém balení.



Z Megaknih dorazily dvě fantasy novinky z nakladatelství Ocelot. Na obě si můžete přečíst recenze na instagramu a tady o pár článků níže. Sladká chuť temnoty byla katastrofa, vůbec nesplnila moje očekávání. Kapka kouzel navazuje na první dobrodružtví sester Svízelových, kdy ani ve druhém dílu nebude o napětí nouze. 



Od Zuzky, se kterou se znám z instagramu, mi dorazil tento krásný balíček k narozeninám. Směsice kosmetických produků a dobrůtek, které mi udělaly velkou radost.



Od dalších dvou kamarádek (mimo instagram) jsem dostala parfém Lípa a sůl do koupele od Manufaktury, knihu Vánoce na skotském hradě, záložku od její dcery a dvě láhve alkoholu.



Dalším PR balíčkem je novinky od intimní péče Chilly. Jedná se o čisticí pěny intimních partií, na které nepotřebujete nic víc než toaleťák. Stačí pěnu nanést na toaleťák, utřít a spláchnout. Velmi praktická věc hlavně na cesty. 



Posledním PR balíčkem je intimní péče Sebamed, kterou jsem našla v zásilce od Arome. Značku Sebamed používám opakovaně a mohu ji jedině doporučit. V zásobách ji mám neustále a skvělým kouskem teď v létě je uričtě intimní deodorant!

Jaké novinky přibyly naposled Vám?

Mějte se krásně!
Petra

1 komentář:

  1. Obzvláště intimka Sebamed, která je mojí stálicí a Chilly mě potěšila :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS