New In: Listopad 2023

 Vypadá to na velmi skromné listopadové novinky. Mám tu tři nákupy a jeden PR balíček. To je na můj vkus docela málo a samotná přemýšlím, jestli jsem na něco nezapomněla. Nicméně aspoň článek nebude bůh ví jak dlouhý, zvlášť když prosinec bude docela nabitý. Po roce návštěva Primarku, opět navštívila knihkupectví a poprvé si pořídila profesionální vlasovou kosmetiku. Jdeme na to. 


Úmyslně jsem šla do Primarku hlavně pro balící papír. Už jsem ho tam brala loni a byla jsem z něj nadšená. přírodní s jednoduchým pěkným motivem, je ho asi 7 m a stojí kolem 40,- Kč, paráda. Rovnou jsem vzala dvě basic tílka, které taky stály do stovky. 



Navštívila jsem místní knihkupectví a podívala se hlavně do sekce zlevněno. Knihy v akci od 39,- Kč a nakonec jsem vybrala čtyři kousky. Dohromady mě stály kolem 300,- Kč, což je za mě naprosto skvělá cena. Autoři jsou pro mě novinkou, doposud jsem je neznala.



Po několika měsících opět dorazil balíček od Arome a v něj produkty od Sanctuary Spa. Se značkou jsem neměla žádnou zkušenost, ale moc mi sedla vůně. Rozhodně je to i skvělý dárek! V nabídce jsou i další kolekce, které stojí za to očuchat například v Rossmannovi. Na produkty už vyšel i článek. 


Posledním nákupem je profesionální vlasová kosmetika Alfaparf Semi di Lino. Doporučila mi ji kamarádka, tak jsem vzala tuhle sadu tří produktů, která vyšla i na dobrý peníz, tuším kolem sedmiset. Vzala jsem řadu pro poškozené vlasy a naprosto božsky voní. Navíc i vlasy jsou po produktech dokonalý. 

Co jste si v listopadu pořídili vy?

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Ta sada od Sanctuary vypadá moc hezky, ostatně i ta vlasovka. Autory knížek neznám, tak jsem zvědavá na tvé případné hodnocení.

    OdpovědětVymazat
  2. Anthony Doerr se čte dobře - přemýšlím, že bych si od něj ještě něco koupila.
    V listopadu jsem si nekoupila nic - kupovala jsem vánoční dárky rodičům a sestře. Už se těším, až si je rozbalí. 🙂 Na mě čekají dvě knížky, které jsem dostala k svátku.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle balící papíry vypadají pěkně. :) A ta sadu Sanctuary bych brala hned. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sehnala jsi dokonalé balící papíry a produkty od Alfaparfu bych také ráda vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS