MOTÝLÍ KŘÍDLA - Veronika Bicker

Autor: Veronika Bicker
Počet stran: 166
Rok vydání: 2012
Žánr: Thriller
Nakladatelství: Fragment



Anotace
Laura zahynula během dopravní nehody. O rok později je na stejném místě nalezena další mrtvá dívka. Může jít o náhodu? Lauřina sestra Elena si to nemyslí. Jak vlastně zemřela její sestra? Kdo posílá anonymní dopisy? A proč se o ni najednou zajímá pohledný Tristan? Elena se pouští do pátrání na vlastní pěst.



Z mého pohledu
Ze začátku jsem nevěděla co od knihy pořádně čekat, protože to byl můj první thriller. Nicméně už po pár stránkách jsem se do knihy začetla a přečetla ji na jeden nádech. Přece jen člověk chce znát pravdu o smrti Eleniny sestry Laury. Kniha je velmi chytlavá, pořád přemýšlíte nad tím, kdo za Lauřinu smrt může a autor knihy Vás prostě nenechá knihu položit, dokud ji nedočtete. 
Ze začátku jsem se knihy bála, aby mě samotný příběh pak nedoprovázel ve snech, ale byla jsem mile překvapena, když jsem knihu rychle vstřebala a příběh nijak neprožívala. 

Pokud tedy máte rádi thrillery nebo jen chcete zkusit knihu tohohle žánru, tak ji doporučuji. Kniha je nenáročná a přečtenou ji máte raz dva.

Čtete thrillery? Jaký je Váš nejoblíbenější?

Mějte se krásně!
Petra

1 komentář:

  1. Když jsem viděla název Motýlí křídla, rozhodně jsem nečekala thriller :). Recenze nezní špatně, takže až konečně vyrazím do knihovny...

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS