FARMASI || Tělové mléko a parfém Motto

Dobré ráno.
Jak už jsem psala v New In: Leden 2020, nově jsem navázala na spolupráci se značkou Farmasi. Farmasi je něco jako Avon, taky mají svoje katalogy, ale tahle značka si mě prostě něčím získala. 

Farmasi vyrábí velkou škálu produktů - od dekorativky a parfému přes pečující kosmetiku, ale také dentální hygienu nebo ekologické čistící prostředky pro domácnost. Farmasi je kosmetika veganská a pyšní se certifikátem PETA - není testována na zvířatech. Také neobsahuje parabeny, ftalát, formaldehyd nebo triclosan. tato značka není v ČR na trhu dlouho. V České republice se vyskytla teprve v roce 2017. 

Jedná se o sadu, která nese název Motto, a ve které se nachází parfém 50 ml a tělové mléko 100 ml. Musím říct, že většinou produkty na tělo, které mají vůni po parfému moc nemusím. Přece jen je to takové velmi výrazné a čuchat to ještě v noci :D
Každopádně si pojďme říct, jak tahle sada v obstála v mém testování a v celkovém hodnocení. 
Ještě dopředu bych ráda řekla, že jsem sice věděla, že mi přijde tělové mléko a parfém, ale vůbec jsem nevěděla z jaké řady to bude, nechala jsem se překvapit.


 Jako první Vám představím parfém 50 ml Motto. Jedná se o květinově-orientální vůni, kterou já prostě můžu. Navíc co si budem, krabička je více než skvostná a samotný flakónek působí taky luxusně. Hned na první přičichnutí jsem si vůni oblíbila a momentálně se s ní voním pořád (dokud se nedostanu na dno). Vůně není nijak výrazná, je akorát příjemná a navíc je to fakt držák a vydrží opravdu dlouho. No a co víc, závidí mi ji i moje mamka, takže přemýšlím, že ji jí potom objednám k nějaké příležitosti. 
Parfém Motto normálně stojí 795,- Kč, ale Vy ji momentálně můžete koupit v akci za 469,- Kč.

vrchní tóny - pomeranč, mandarinka
srdce vůně - broskev, med, jasmín, gardénie, květy pomeranče
základ - pačuli, karamel, sladké dřívko, cedrové dřevo


No a jako druhý produkt, jsem dostala tělové mléko s objemem 100 ml. 
Jak už jsem výše psala, nemám zrovna ráda, když produkty na tělo voní jako parfém. Už jsem takhle měla tělové mléko od Yves Rocher a to už mě docela rozčilovalo. Nicméně tohle bylo úplně o něčem jiném. Tělové mléko má tužší našlehanou konzistenci. Krásně se roztírá, nezanechává mastný film a fakt dokonale voní. Nic výrazného to není. Pokožku nijak nedráždí, dokonce ani neštípe, když ho aplikuji hned po holení. S tím mám u většinu tělových mlék problém. 
Co bych teda vytkla, tak je uzávěr. Přece jen jsem si v poslední době u produktů oblíbila pumpičku - je více praktičtější a pohodlnější. Nicméně to nic nemění na kvalitě produktu. 
Jelikož produkt obsahuje jen 100 ml, tak je i skvělým parťákem na cesty. Bohužel je ale i rychle pryč :( :D
Tělové mléko normálně stojí 169,- Kč, momentálně je ale v akci za skvělých 85,- Kč!

Musím říct, že jsem z této sady nesmírně nadšená! Navíc se blíží Valentýn, takže si tuhle sadu můžete přát právě třeba na Valentýna. Rozhodně se cenově vyplatí koupit tuhle sadu, protože její cena je pouhých 385,- Kč. Není to ale jen dámská kosmetika! Určitě si zde přijdou na své i pánové, protože je tu plno produktů i pro pány. 

Takže pokud Vás produkty zaujali a chtěli byste se podívat i na jejich velkou nabídku, přikládám odkaz na e-shop, kde si sadu a jiné produkty můžete zakoupit.


Dějte mi vědět pod článek, zda Vás produkty alespoň trochu zaujali.

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Téda :-) značka Farmasi mi nic neříká, slyším o ní prvně :-) docela mě zaujala, rozhodně se na jejich e-shop podívám a prošmejdím ho. I když jsem léta věrná Avonu a jejich vůním, ráda vyzkouším třeba něco nového :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tuto značku taky neznám. Na pohled produkty nevypadají špatně a tvá recenze taky nezní nejhůř.

    OdpovědětVymazat
  3. Parfém vypadá hodně dobře, ta pastelová růžová je naprosto dokonalá - na mě zkrátka dokáží zapůsobit i flakonky. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Farmasi vůbec neznám, na rozdíl od Avonu nebo Oriflamu, ale možná je to mladá značka a teprve o ní uslyším, každopádně vůně i to mléko takhle z fotky vypadá pěkně. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS