New In: Červen a Červenec 2019

Krásný den.
Mohli jste si všimnout, že minulý měsíc (červen) nevyšlo žádné New In. Bohužel jsem si v červnu toho moc nepořídila, a tak jsem se rozhodla, že to spojím s červencovým New In. V červenci jsem měla také narozeniny, takže článek je obsáhlejší. No nic, jdeme se podívat, co jsem si za ty dva měsíce pořídila nového.

V červnu měla firma Renovality 50 % slevy na vybrané oleje, které už nebudou vyrábět. Akce jsem využila a koupila si jich rovnou pět. Pořídila jsem si Kukui olej za 149 Kč, Lemongrass 175 Kč, Lískový olej 125 Kč, Mokřadkový olej 85 Kč a Rajčatový olej 175 Kč. Můžete si všimnou, že ceny jsou to libové, zvlášť když ty oleje předtím stály jednou tolik. Využil někdo další těchto slev?



Nakoupila jsem si opět nějaké věci z Avonu. Pokaždé objednám něco nového z katalogu a tentokrát tomu nebylo jinak. Koupila jsem si sprchový gel s dávkovačem 720 ml za 79,90 Kč, intimní gel s kyselinou mléčnou za 49,90 Kč, voňavku Summer White Sunset za 149,90 Kč, hydratační pleťový sprej za 49,90 Kč, korekční pero na nehty za 129,90 Kč, Urychlující sprej pro zaschnutí laku na nehty za 69,90 Kč a jako poslední matující denní krém SPF 15 za 80 Kč.
Většinu věcí už jsem z Avonu měla, nově jsem si pořídila matující krém, voňavku a korekční pero.


 Udělala jsem i nákup v DM, kde nově mají v prodeji tyto tři sprchové gely od značky Ziaja. Nemohla jsem se rozhodnout, který si vybrat, tak jsem si vzala všechny tři - jeden kus stál 69,90 Kč. Dále jsem si koupila dva sprchové gely od značky Balea. Není to tak dávno, co jsem sprchový gel Balea poprvé vyzkoušela a byla jsem nadšená z vůně, proto jsem si teď pořídila rovnou dva. A ta cena? 19,90 Kč za kus a to je fakt pecka. 
Už delší dobu jsem koukala po řadě Garnier Bio až jsem si ji nakonec taky koupila. Tedy jen dva produkty a to micelární vodu 400 ml za 169 Kč a čistící gel za 99 Kč.

Poprvé jsem byla v Decahtlonu a odnesla jsem si tyto posilovací gumy. Ne že bych cvičila, ale kdybych třeba někdy začala, tak jsem si je vzala  :D Stály 129 Kč.

 Na AboutYou měli také 50 % slevy a proto jsem si tam koupila legíny od značky Nike a vyšly mě na 519 Kč. Dále jsem si v Decathlonu koupila "tepláky", které mají moc fajn materiál a dole jsou zúžené, stály 489 Kč. V Kauflandu jsem narazila na toho balení 10 párů ponožek, které jsou z bio barvlny a stály 99,90 Kč. 


V rámci spolupráce s megaknihy.cz jsem dostala na přečtení tuhle knihu, která má žánr scifi. Nikdy jsem scifi nečetla, proto jsem na to strašně zvědavá. Jedná se o letošní novinku.


 Opět jsem znovu nakupovala v Sinsay. Od té doby, co ho u nás otevřeli, tam chodím docela často. Nejen, že tam mají velikosti XS-S, ale mají luxusní věci za skvělé ceny!
Pořídila jsem si tam růžové vzdušné tílko, které je fakt boží hlavně teď na léto, protože krásně luftuje - cena 99 Kč. Dále černé tričko, které je trošku kratší, ale úplně skvělé - cena 69 Kč.


 No a když jsem tam viděla trička s jídlem, tak jsem prostě neodolala. Musela jsem si koupit jak s banány, tak s burgery - cena za každé 59 Kč.


A u oblečení ještě zůstaneme. Pořídila jsem si ještě dvoje šaty, taky v Sinsay. Jedny jsou s dlouhým rukávem a druhé pěkně lehké, vzdušné, na léto úplně ideální! Cena 149 Kč za kus. 

 A jako poslední z oblečení tu mám tyto obyčejné tmavě modré šortky. Jsou teplákového materiálu, krásně pohodlné - cena 149 Kč.
Nakupujete v Sinsay?


Jako už tradičně jsem si opět koupila nový Beauty Box, který vyšel nedávno. Klasicky stojí 1290 Kč za 16 produktů. Na fotce můžete vidět, jaké všechny produkty teď obsahoval. 


Jelikož jsem měla v červenci narozeniny, tak teď Vám ukážu věci, které jsem dostala k narozeninám.

 Tento balíček jsem dostala od jedné holčiny ze Slovenska, kterou jsem poznala přes instagram. Bylo to překvapení, vůbec jsem to nečekala. Ta holka je naprostý zlatíčko a udělala mi tím obrovskou radost.


Tyhle radůstky jsem dostala od mé sestry. Jedná se o čokoládové srdce, balzám na rty s arganovým olejem a fialový lak na nehty od MissSporty. Ví co mám ráda <3


Jelikož od příštího roku budeme s přítelem bydlet spolu, přála jsem si nějaké věci do domácnosti. Babička mi dala dvě pánvičky s nepřilnavým povrchem, jsou opravdu super! Dále jsem dostala sadu voňavky, tělového mléka a miniaturky voňavky. Je to má oblíbená vůně.


Od rodičů jsem dostala peníze, kuchařku a aromalampu a voňavku z Avonu Pure Blanca. Znáte kuchařku Cat&Cook?


Od přítele jsem dostala tyto conversky a kuchařku MyCookingDiary. Strašně dlouho jsem si je přála, protože ty staré už byly zničené. Máte rádi conversky? Dále jsem dostala kuchařku MyCookingDiary, kterou jsem si taky přála delší dobu. 


Z Avonu jsem si taky pořídila balení těchto tří pěn do koupele, které stálo 129 Kč. Myslím, že ta cena se vyplatí.

U nás v místních Bylinkách jsem si pořídila odličovací sérum od Renovalit a stálo 299 Kč, dále přírodní balzám na rty levandulový - LuNatura za 129 Kč a levandulový vosk do aromalampy za 45 Kč. 


Z Orfilame jsem si pořídila čistící houbičku za 30 Kč, avokádový a rakytníkový krém na ruce za 38 Kč, masku Pure Skin za 15 Kč, rtěnku za 53 Kč a lak na nehty za 53 Kč.


No a jako poslední tu mám nákup z DM. Koupila jsem si novou (větší) kosmetickou taštičku, stála 249 Kč, dále zpevňující lak na nehty S.HE za 59,90 Kč a růžový lak od Essence za 44,90 Kč. Jelikož jsem neměla žádný čistič na štětce, tak jsem si pořídila čistič od Ebelin za 79,90 Kč, tekutou matnou rtěnku od Dermacol za 149 Kč a jako poslední tu mám masky od Balea. Vykoupila jsem všechny co zrovna v Dm měli. Ceny byly 14,90 Kč, 12,90 Kč, 29,90 Kč.


V DM jsem na konci měsíce byla ještě jednou. Pořídila jsem si masku na vlasy od Garnier Aloe vera za 139,- Kč, odlakovač Ebelin za 29,90 Kč a čistící ubrousky Balea a 29,90 Kč.


Nutno říct, že jsem si za ty dva měsíce pořídila hodně věcí. Hlavně teda za měsíc červenec. 

Mějte se krásně!
Petra



4 komentáře:

  1. Tedy, to je hoodně kosmetiky:D Sprcháče od Balea jsou super, dnes jsem si taky jeden kupovala:)
    Ty gumičky na cvičení mě pobavily :D
    Slevy na Renovality byly super, já teda nic nekupovala, protože mě zlevněné oleje moc nezaujaly, ale akce to byla parádní.
    Na ty masky jsem v Dm dnes taky koukala a říkala si, že si příště pár musím pořídit:)
    Super článek.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu hodně věcí. Mně se líbí tílko a na doma by se mi hodily ty šortky. Sprcháče Balea mají dobrou cenu, budu se muset podívat, jesli mi nějaký z nich zaujme vůní (nemám ráda sladké vůně a myslím, že to právě limitky Baley mívají dost)

    OdpovědětVymazat
  3. Ziaja je skvělá značka, měla jsem od ní krém na ruce a byla jsem maximálně spokojená! Hezké nákupy :))

    OdpovědětVymazat
  4. Nejkrásnější věta... - odnesla jsem si tyto posilovací gumy... ne že bych cvičila, ale kdybych náhodou začala :-D To je prostě úžasné :-D
    Mrzí mě, že mě minula sleva na Renovality, nějak jsem si toho nevšimla, nepřišla jsem na to a je to škoda, rozhodně bych si toho dost nakoupila :-/
    Ziaja sprcháče jsou skvělé, používám je a nemůžu si je vynachválit... Balea ty ani nekomentuju, za ty krásné ceny se prostě vyplatí :-) a jak krásně voní ♥
    Tento článek je pořádný nátřesk kosmetiky i oblečení :-) líbí se mi ty šortky a šatičky, moc hezké :-)
    Já se v poslední době hojně vrátila k Avonu, hlavně k parfémům a kosmetiky Naturals jsem se nevzdala nikdy... tělové spreje, tělová mléka od nich zbožňuju... :-)
    Plno super věcí, asi bych dokázala okomentovat všechny, ale nechci ti to tady moc spamovat :-D

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS