BOROTALCO || Zapomeň na pocení

Krásný den. Když mi v mailu přistála nabídka na spolupráci s Borotalco, neváhala jsem ani minutu. Jednak jsem se značkou neměla žádné zkušenosti a taky jsem ji měla pěkně dlouho na seznamu těch, které jsem chtěla zkusit. Přišel mi opravdu bohatý balíček, ve kterém jsem našla tři produkty pro dámy a tři kousky z pánské řady, jenž je jejich novinkou.


 Borotalco je italská značka kosmetiky s tradicí od roku 1878, kdy byl ve Florencii vyvinut sametový pudr Boro-talcum. V produktech Borotalco od té doby hýčká pokožku lidí různých věkových kategorií.

Stejně jako deodoranty pro dámy, tak i pro pány můžeme vybírat ze tří řad. Dry je exkluzivní směs absorpčních přírodních a minerálních pudrů, absorbuje pot a zaručuje mimořádně suchý a čistý pocit na pokožce naprosto v každé situaci. Invisible má exkluzivní ochranné složení, které kombinuje suchou ochranu práškového mastku a síť neviditelných molekul, která zachycuje a nepřenáší stopy, pachy a skvrny. Pure neobsahuje žádné % hliníkových solí a alkoholu.

U nás doma našly svoje využití všechny. Taťka miluje tuhé deodoranty a z řady Invisible byl doslova nadšený. Ale i zbylé dva z řady Dry nezůstaly pozadu a pochvalu dostaly hlavně za rychlou účinnost a vůni. 



Deodoranty Borotalco s 0% alkoholu jsou dermatologicky testovány a vybírat můžete hned ze tří řad. Řada Original má jedinečnou vůni Borotalco a slibuje 48h účinnost. Soft je charakteristická jemnou květinovou vůní konvalinek na pudrovém základě a také slibuje 48h účinnost. Poslední řada Intensive má, stejně jako Original, jedinečnou vůni Borotalco a její účinnost je 72h i při nadměrném pocení.

Já si oblíbila hlavně řadu Soft díky její vůni. Všechny produkty však splňují vše co slibují, nedělají fleky na oblečení a působí takřka ihned. Přednost však dávám deodorantům ve spreji, kdy se díky aplikátoru cítím více svěží.


Používáte deodoranty značky Borotalco?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu EV public relations za produkty poskytnuté k recenzi

3 komentáře:

  1. Borotalco si občas koupím, ale že by to byl za mě hit to se říct nedá .

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem kdysi měla nějaký s citrusovou vůní (myslím z Glanc boxu). Nebyl špatný, mně kuličkové aplikátory vyhovují.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, měla jsem tuším 2x verzi ve spreji, když tady byl relativně krátce na trhu. A byla jsem spokojená.
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS