Lak na nehty || LONDONTOWN Lakur odstín Guarded Jewel

Krásný den.
Dnes bych Vám ráda představila novou značku laků na nehty, která je na české scéně horkou novinkou. Jedná se o britskou značku Londontown a já jsem byla vybrána mezi 50 testerek, které testují jejich laky. Vybrala jsem si odstín Guarded Jewel (červenohnědá barva). Je to taková barva, která se hodí jak na podzim, tak zimu a já se do ní zamilovala na první pohled. Musím říct, že bylo velmi těžké vybrat si odstín, protože všechny jsou naprosto dokonalé. 

Laky Londontown jsou veganské, bez parabenů, neobsahují lepek, má certifikaci PETA (nejsou testované na zvířatech a neobsahují žádné živočišné složky). Má recepturu 9-FREE, což znamená, že neobsahuje tyto škodlivé látky: formaldehyd, formaldehydové pryskyřice, toluen, kafr, dibutylftalát, xylen, ethyl tosylamide, aceton a TPHP (trifenylfosfát).

Laky se pyšní svojí dlouhodobou výdrží, kterou jsem poctivě testovala a nehty každý den fotila. V první řadě musím zmínit úžasné krytí. Stačí jedna vrstva a nehty nejsou průsvitné. Dále oceňuji rychlé schnutí, díky kterému bude lakování trvat mnohem kratší dobu. Lak má poněkud větší štěteček, na který si ještě musím zvyknout, ale pracuje se s ním pěkně.

Celkově jsem lak na nehtech měla 6 dní. Během těchto dní jsem fungovala úplně klasicky jako bez něj. Umývání nádobí několikrát denně, uklízení, koupání, umývání hlavy, střelby v práci. To všechno tento lak přežil. Teď Vám ukážu fotky jednotlivých dnů.




5.den můžete vidět už menší ošoupání laku na konečcích nehtů, ale není to vůbec nic strašného a tento nedostatek se dá snadno přehlédnout.

6.den už je lak ošoupán i okolo kůžičky nehtu. Tento den už jsem lak sundala a nahodila znovu. I tak ale výdrž 6 dní je naprostá paráda. Musím říct, že žádný lak mi ještě tak dlouho nevydržel.

Teď si určitě říkáte, že tento lak musíte mít, protože ta výdrž je skvělá. Nicméně asi jediné co na tomto laku není skvělé je cena. Cena za tento barevný lak je 390 Kč a to je prosím nejlevnější. Bezbarvé vyživující laky, coat a další jsou poměrně dražší oproti barevným lakům. Každopádně budou Vánoce a Vy si tento lak můžete přát od Ježíška. Kdyby Ježíšek nevěděl kde ho sehnat, tak je k zakoupení na www.sensualite.cz v sekci laky na nehty.

Mějte se krásně!
Petra




2 komentáře:

  1. Wow, výdrž má opravdu skvělou a ta barvička je nádherná! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak abych pravdu přiznala, tuhle značku laků na nehty neznám :-) je to pro mě novinka :-)
    Navíc velkou výhodou je certifikát PETA, také že jsou veganské... neobsahují škodliviny... asi chápu tu cenu, opravdu není nejlevnější... :-) ale ta výdrž je opravdu skvělá, to samé i vlastnosti laku... někdy se oplatí investovat... je jasné, že si takových laků asi nenakoupíme 10, no...

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS