Podzimní outfit

Krásný den.
Poprvé na tomto blogu Vám představím jeden outfit. Není to článek, který by se tu objevoval nějak často. Většinou nemám čas to nafotit a potom vlastně není ani kdo by mě fotil :D Přítel mě fotit odmítá, a tak občas když mám čas, tak řeknu sestře. Tentokrát jsem pořídila pár podzimní fotek v lese, kde mám na sobě outfit, který na podzim nosím nejraději. Je elegantní, ale zároveň i strašně pohodlný. No nic dost keců a jdeme na to. Odkud jednotlivé kousky jsou najdete na konci článku :)






Musím říct, že mám takové podobné outfity hodně ráda. Vždy jsou pro mě důležité boty a kabát, zbytek už vždycky nějak zkombinuji. A jaký outfit máte rádi na podzim Vy?

Kabát - House
Kardigan - Orsay
Rolák - Tezenis
Džíny - Reserved
Boty - Baťa
Kabelka - ???


Mějte se krásně!
Petra

2 komentáře:

  1. Já jsem, pokud to okolnosti dovolí, v podstatě pořád narvaná v džínách. Střídám jen blůzky, svetříky, svetry a saka... Asi je to trochu nuda, ale na podzim a v zimě se v tom cítím nejpohodlněji. Po šatech sahám až v létě.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit, moc hezky jsi ho sladila a sluší ti! :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS