Limitované masky Balea || SPACE GLAM, SHINING STAR, COSMIC GIRL

Krásný den.
V dnešním článku Vám představím poslední limitkové masky od Balea. Jedná se o třpytivou limitku a to Space Glam (modrá), Shining Star (oranžová) a Cosmic Girl (růžová). Abych řekla pravdu, tak tyhle masky mi v drogerii DM utekly, ale naštěstí jsem vyhrála soutěž na instagramu, kde byly tyto masky. Co se týče masek od Balea, tak s nimi zkušenosti mám a vesměs jsou to zkušenosti dobré, tudíž jsem i od těchto limitek čekala, že budu spokojena. Jak dopadlo moje očekávání a jaké masky vůbec byly se dozvíte níže.

Space Glam
Jako první z těch tří jsem vyzkoušela modrou slupovací masku Space Glam. Maska má modrou gelovou konzistenci a lehce mentolovou vůni. Její textura je jako lepidlo a já měla problém s nanášením. Masku jsem nechala působit 15 minut dokud úplně nezaschla a následně ji sloupla. Slupovala se velice snadno, ovšem ucítíte mírnou bolest.
Pokožka je po použití krásně rozzáření a hebká. Maska také odstraňuje odumřelé částečky kůže a přebytečný maz. Maska je vhodná pro normální a smíšenou pleť.
Pleť by se také po použití měla lesknout a měla by mít metalický efekt, ale ten jsem teda nepostřehla.



Shining Star
Maska Shining Star jako jediná z těch tří nebyla slupovací, tudíž se po uplynutí doby pouze opláchla. Maska má oranžovou gelovou konzistenci a vůni takovou nijakou. Jelikož připomíná spíše gel, tak se velice snadno nanáší. Maska mě asi do minuty od nanesení začala neskutečně pálit na obličeji a tudíž musela jít hned dolů. Pleť jsem následně musela ochladit a poté namazat krémem. Bohužel jsem nebyla jediná, komu tato maska udělala na obličeji neplechu. Hodně blogerek na instagramu mělo obličej úplně červený. Maska by Vám měla pleť rozzářit, ale to rozhodně neudělá, Nedovedu si představit, co by udělala někomu s citlivou pletí.
Druhé balení jsem ani nepoužila a rovnou letělo do koše, protože tohle byla naprostá katastrofa.

Cosmic Girl
Růžová maska Cosmic Girl byla, jako ta modrá, slupovací. Průhledná gelová textura s malými třpytky, která se opět táhla jako lepidlo a těžko se nanášela. Tahle maska ze všech tří neskutečně smrděla, něco takového jsem fakt nezažila a chvíli jsem přemýšlela, zda si masku na pleť vůbec dám.
Když jsem masku nanesla na pleť, tak kolem očního okolí pálela, ale to po chvíli ustalo. Nicméně zase jsem počkala než maska dostatečně zaschne, abych ji mohla sloupnout. 
Výsledkem má být do hloubky vyčištěná pleť, svěží pleť. Nicméně ani jedno se z toho nekonalo, pleť byla pouze hebká. Při slupování maska netahala tolik, jako ta modrá.

Abych to shrnula, tak tyto masky hodnotím jako naprostý propadák a jsou to akorát vyhozené peníze (i když stojí málo). Absolutně nechápu, jak se něco takového mohlo dostat do prodeje. No bohužel stalo se. Pokud je někdo máte doma a ještě jste je nezkoušeli, tak doporučuji prvně použít na kousek kůže a počkat, co to s kůží udělá a až potom kdyžtak nanášet na pleť :)

Mějte se krásně!
Petra


2 komentáře:

  1. Díky za recenzi. Já masky moc nepoužívám, ale kdybych chtěla, tak aspoň vím, čemu se vyhnout. Asise vyhnu maskám Balea všeobecně, protože jsem kdysi měla jahodovo-jogurtovou a taky to byl v podstatě propadák.

    OdpovědětVymazat
  2. Masky od Balei jsem zkoušela několikrát a pár z nich mi vyhovovalo. Za ty peníze nelze očekávat žádný zázrak, ale tyhle si na tvé doporučení rozhodně kupovat nebudu :D

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS