Pleťové masky || PLANET SPA, SEFIROS, MASKBOX

Zdravím Vás.
V dnešním článku bych Vám ráda představila několik masek na pleť. Teprve s nimi začínám, tak omluvte mé nezkušenosti. Některé dopadly líp, některé hůř, i tak to ale nebyl úplný propadák. No nic, jdeme si je představit!



(www.avon.cz , nyní 39,90 Kč jinak 129 Kč)
Obnovující textilní pleťová maska s marockým arganovým olejem byla moji úplně první plátýnkovou maskou. Je z Avonu od značky Planet Spa a slibuje okamžité výsledky. Já hned ze začátku bojoval s nanesením masky na obličej. Bylo to moje poprvé a vůbec jsem nevěděla, jak na to. Pořád se mi to lepilo k sobě nebo k rukám, no komedie. Nakonec jsem to nějakým způsobem nalepila, ale na bradě a celkově spodní části obličeje mi maska nedržela. Pořád se odlepovala a já nevěděla co s tím.
Dále jsem vůbec netušila, jak by pleť po aplikaci měla vypadat a pro co je ta maska vlastně dobrá. Jsem zvyklá si přečíst na obalu, co produkt má dělat a na co je vhodný. Dočetla jsem se to až na internetu a to ještě ve dvou slovech - vzpruha a regenerace.
Ale abych ji pořád jen nehanila, tak velký plus má ve vstřebání zbytku séra. Strašně rychle se vsákl a pleť byla jako znovuzrozená. Takže pokud to byl hlavní účel masky, tak cíl byl splněn!



(www.vivantis.cz , 199 Kč)
Celulózová pleťová maska Sefiros od Vivantis Gold Mask. Tak na tu jsem se těšila od začátku otevření beauty boxu. S plátýnkovými maskami teprve začínám, tato byla moje druhá. Maska obsahuje minerály z mrtvého moře, které mají vyhlazující efekt, dodávají pleti zářivý vzhled a obsahují relaxační účinky.
Po otevření na mě čekaly dvě zlaté části - jedna na vrchní část obličeje a druhá na spodní. Musím říct, že to rozdělení na dvě části mi strašně vyhovovalo, protože u té Planet Spa jsem bojovala s nanesením. Tady ta se nanášela úplně skvěle.
Masku jsem nechala působit 20 minut a následně ji sundala. Zbytek séra jsem vetřela do pleti až do úplného vstřebání. Následně jsem pleť opláchla. Pletť byla jako znovuzrozená, krásně svěží, hebká, zářivá. No já sama jsem si pořád hladila obličej, protože jsem nemohla uvěřit, jak je hebký. Za mě rozhodně tuhle masku doporučuji!



(www.maskbox.cz , nyní 89 Kč, jinak 129 Kč)
Bublinková maska na černé tečky je poslední maskou, kterou jsem zatím vyzkoušela. Sehnala jsem ji na maskbox.cz, kde je mimo jiné hromada dalších masek, takže si na své přijde určitě každý. 
Mně černé tečky trápí odjakživa, hlavně na nose. Také jsem vyzkoušela hromadu slupovacích černých masek, ovšem bez výsledku. 
Tato bublinková maska Je pouze na spodní část obličeje a nos, tudíž se mi nanášela parádně. Masku jsem nechala působit jen 5 minut, protože jakmile maska začne pěnit (jako na druhé fotce), má se sundat, tudíž aplikace rychlá. Užívala jsem si krásnou vůni broskve a grepu. Zbytek séra se při vmasírování změnil v krém, tudíž jsem si najednou pleť krémovala, dokud na pleti nezbylo už nic. Pleť jsem opláchla a byla krásně čistá a svěží, a co víc, vůbec nevysušovala. Co se týče černých teček, tak těch mám nejvíc na nose. Úplně mi je teda neodstranila, ale jsem smířená, že ty už neodstraní nikdy nic :D Nejvíce mě na této masce bavilo, že jsem úplně cítila jak maska pracuje. 
Maska je vhodná pro všechny věkové skupiny a všechny typy pleti.

4 komentáře:

  1. Koukám, že jsi také přesídlila sem. Paráda! :-)
    Já si masky zásadně kupuji pouze v DMku, protože jsem s nimi nadmíru spokojená. :-)

    https://pridesoul.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Z mé zkušenosti na černé tečky prostě nefunguje dobře nic.. :D Jedině je jednou za čas vymačkat a pak nanést nějakou čistící masku, ale jsou to mrchy :D
    Bublinkovou masku jsem ještě nikdy neměla, ale mám v plánu ji zkusit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Černé tečky jsou otrava, ale asi na ně nefunguje prostě nic... byly a budou :D můžeme je maskama akorát trochu zmírnit, ale zmizet asi nezmizí nikdy -_-
    Já mám ráda jílové masky :-) ...bublinkovou masku jsem ještě nikdy neměla, ale vím, že je to teď docela hit a rozhodně bych ji chtěla vyzkoušet co nejdřív! :-)... dobře vypadá i ta celulózova maska :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Masky jsem ještě nikdy nevyzkoušela, ale segra je ma v plánu vyzkoušet, tak asi taky zkusim :-)
    Leník

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS