3 bylinky na odvodnění | KNEIPP

Krásný večer.
Dnes bych Vám ráda představila produkt od značky Kneipp. Jedná o odvodňovací kúru, kterou jsem minulý měsíc používala.

Kneipp je německá přírodní kosmetika, která má tradici delší než 125 let. Byla založena roku 1891, kdy byl položen základní kámen. Zakladatel této značky byl Sebastian Kneipp, který pečlivě vybíral správné bylinky na výrobu produktů této značky. Kneipp měl nauku pěti pilířů - vodu, rostliny, pohyb, stravu a vnitřní rovnováhu. Kosmetika Kneipp je bez parafínů, silikonů nebo minerálních (ropných) olejů, bez konzervantů, dermatologicky schválená a veganská.

(60 tobolek, 249 Kč)

Asi nikdy by mě nenapadlo si sama od sebe koupit tablety na odvodnění. Nikdy jsem se necítila, že bych byla zavodněná a potřebovala se odvodnit. Tyto tablety jsem měla v zimním beauty boxu. Když jsem zjistila, že jsou právě od přírodní značky Kneipp, vůbec jsem se nebála je zkusit. Přece jenom tuhle značku už nějaký ten pátek používám a našla jsem si k ní důvěru, tudíž jsem se nebála, že do sebe budu cpát chemikálie.


Odvodňovací kúra obsahuje 3 byliny - kopřivu, jalovec a petržel. Kopřiva má podpůrné účinky na vylučovací funkce ledvin a celkové odvodnění organismu. Jalovec podporuje činnost ledvin a vylučování vody z organismu. 
Obsahuje práškovanou nať petržele, práškované listy kopřivy, práškované plody jalovce, želatinu, oxid hořečnatý, protispékavé látky: mastek a oxid křemičitý, barvivo: oxid titaničitý, protispékavé látky: hořečnaté soli mastných kyselin, biotin. Neobsahuje lepek a laktózu.

Doporučené dávkování je 2-4x denně jedna tobolka. Nejlépe užívat před jídlem a následně zapít velkým množstvím vody nebo neslazeným bylinkovým čajem. Já je brala ráno a večer a zvýšila i příjem tekutin. Není vhodný pro děti, těhotné a kojící ženy!

Popravdě jsem moc netušila, co to má vlastně s tělem udělat. Musím ale říct, že za tu dobu jsem neměla vůbec pocit nafouknutého břicha, a to že na to trpím! Taky jsem se občas málem učůrala a častěji chodila na záchod. Každopádně musím říct, že jsem se fakt cítila skvěle a nepřijde mi, že by mi to nějakým způsobem uškodilo. 

Máte zkušenosti s odvodňovací kúrou? Zkoušely jste nějakou?

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Zkušenosti s tím nemám, naštěstí se nezavodňuji (ťukťukťuk), ale pokud ti to pomohlo, tak je to super, bylinky dovedou v některých případech zázraky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Odvodňovací kůry jsem nikdy nepoužívala. Značku Kneipp znám :)
    Leník, www.ranc-u-breyeru.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím žádné zkušenosti s takovýma kúrama nemám :-) ale vypadá to zajímavě :-) značku Kneipp znám, mám od ní nějaké produkty a i tyhle tobolky jsem viděla, ale nelákalo mě to :-) Třeba časem, já tomu moc nevěřím, jsem k tomu spíš skeptická, ale myslím si, že to snad nemůže nijak zvlášť uškodit, ba třeba naopak :-) takže proč ne... za zkoušku člověk nedá nic :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám s tím žádnou zkušenost, ale nevypadá to špatně :) Naopak takové recenze čtu moc ráda.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS