NEJLEPŠÍ VÍKEND - Patrik Hartl

Autor: Patrik Hartl
Počet stran: 476
Rok vydání: 2018
Žánr: román
Nakladatelství: Bourdon


Anotace
Na Silvestra si Andrea, Jirka, Dáša, Bert, Markéta a Pavel dají zásadní novoroční předsevzetí. Žádný z nich ale nikomu neřekne, jaké je to jeho. Všichni touží změnit svůj život a doufají, že se jim to během nového roku podaří. Mohlo by, protože času na to budou mít dost. Kromě ranních a večerních hodin pracovních dnů mají k dispozici padesát dva víkendů, deset státních svátků a čtyři týdny dovolené. To je dohromady šest tisíc sedm set šedesát hodin volna, během kterých se dá změnit téměř cokoli...


Z mého pohledu
Knihu jsem si přála na Vánoce, protože když vyšla, tak toho byl plný internet. Dostala jsem se k ní až teď- 3 měsíce od Vánoc. Ze začátku to bylo docela přemlouvání, než jsem se ke knize dostala. Prvních 20 stránek jsem pořád knihu odkládala a následně se k ní zase vracela. Pak mě ale nakonec chytla a já ji během týdne přečetla.

Byla to pro mě naprostá oddechovka a já  ní opravdu relaxovala. Nebyla to klasická slaďárna nebo kniha plná napětí. Strašně se mi líbí, že autor v knize popisuje všední život lidí. V příběhu je šest hlavních postav, každá postava má svůj příběh, ale zároveň se jejich příběhy prolínají v jeden velký. 
Byla to jedna z mála knih, u které jsem si přála, aby neskončila. Strašně mě bavilo číst o problémech lidí. Poslední dobou si totiž sama v hlavě přemítám, co pořád dělám špatně, a že jsem asi jediná kdo má pořád nějaký problém. Díky této knize jsem pochopila, že je to vlastně úplně normální mít problémy, ale většina lidí je drží v sobě, takže navenek vypadají pořád bezproblémově.

Jediné mínus vidím v tom, že jsem se občas v příběhu ztrácela. V jednotlivých kapitolách je pokaždé hlavní hrdina někdo jiný a jak se ještě ty příběhy prolínají, tak jsem v tom měla občas guláš, ale to je opravdu nic.


Mějte se krásně!
Petra

2 komentáře:

  1. O knize už jsem četla víc recenzí, ale zatím se na ni nechystám. Nejspíš až ten vzruch okolo ní opadne, tak ji dám šanci :)

    OdpovědětVymazat
  2. O knize se toho psalo na internetu hodně. Mám ji půjčenou od kamarádky. Jsem na ni zvědavá :)
    Leník, www.ranc-u-breyeru.blog.cz

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS