Prací prostředek Lenor 3v1

Zdravím.
V dnešním článku bych Vám ráda představila nový prací prostředek Lenor 3v1, který jsem dostala v rámci projektu trnd.com na testování. Na stránkách trnd.com někdy v únoru startoval projekt na Lenor a mohl se do něj zapojit kdokoliv. Jelikož miluji vůni čerstvě vypraného prádla, hned jsem se rozhodla, že se přihlásím. Nejprve jsem musela vyplnit přihlášku a pak čekala několik dní, než přišlo potvrzení zda mě vybrali nebo ne. Měla jsem to štěstí a byla vybrána na testování pracího prostředku.

Byl mi zaslán balíček, který obsahoval:
1x 930 ml Lenor aviváž Spring Awakening
1x box 14 kapslí Lenor 3v1 Spring Awakening
Průvodce projektem
Dotazníky o průzkumu trhu
22x vzorek 27 g kapsle Lenor
25x letáček

- původně měl balíček obsahovat 25 vzorků kapslí a čekala jsem i stejný počet dotazníků, ale bohužel jich dorazilo méně (jak dotazníků, tak kapslí)




Hned po obdržení balíčku jsem musela přivonět k aviváži. Ta vůně byla naprosto úžasná. Hned ten den jsem ještě dala prát dvě pračky, abych Lenor dostatečně vyzkoušela. Postup je naprosto jednoduchý. Nejprve hodíte do bubnu pračky kapsli, následně přidáte prádlo a potom nalijete aviváž do nádržky.

Vůně byla velice intenzivní i po vyprání. Vyprané prádlo neskutečně provonělo byt a i po strávené době v susičce vůni vůbec neztratilo. Nakonec tímto prádlem voněl i náš pes, protože se rád válí v teplém prádle ze sušičky. I po několika dnech, kdy prádlo bylo zavřené ve skříni, vonělo pořád stejně skvěle jako hned po vyprání. Lenor Spring Awakening má vůni jarních květin a přírodních tónů pačule a bílého cedru.

Hebkost prádla taky byla velice dobrá. Bylo to znát hlavně na ručnících, které jsou většinou tvrdé. Ano, přiznávám, může za to i sušička, protože ta sama o sobě prádlo změkčí, ale Lenor tomu také hodně pomohl.

Čistota prádla mě fakt překvapila. Když jsem prala bílé prádlo, po vyprání mi přišlo, že září. Například bílé prádlo, které mám už delší dobu, bylo stejně bílé jako když jsem ho koupila, takže velký plus.

Hned druhý den jsem rozdala vzorky s dotazníky a čekala, co na to řeknou oslovené ženy. dotazníky se vzorky jsem rozdala v rodině, sousedkám a mamka ženskejm v práci.

Do 14 dní jsem měla všechny dotazníky zpátky u sebe. Teď Vám tady přiblížím pár odpovědí, které se v dotazníku objevily a jak na ně oslovené ženy odpověděly. 
Více jak polovina žen, před touto konverzací vůbec o produktu nevěděla.
Dojem z Lenor 3v1 nedopadl úplně nejhůř, většina žen z něj měla dobrý dojem.
Ve srovnání s konkurenčními pracími kapslemi je vůně Lenoru intenzivnější nebo stejně srovnatelná.
Většina žen používá i při praní aviváž Lenor každý týden.
Na otázku, proč by doporučily kapsle na praní Lenor 3v1 nejčastěji odpověděly - svěžest.
Rozhodně o těchto kapslí poví někomu dalšímu. 
Vyrovnané odpovědi ale byly u otázky zda si myslí, že si v příštích 3 měsících koupí kapsle na praní Lenor 3v1. Tam to bylo vyloženě 50/50.


Za mě mohu tento produkt jedině doporučit. Neříkám to jen proto, že jsem produkt dostala zdarma k testování. Kdyby produkt stál za prd, nebála bych se to napsat. Takže pokud máte rádi voňavé a svěží prádlo, rozhodně si tento produkt pořiďte, je to fakt pecka.

Máte nějaké zkušenosti s Lenorem? Napište mi do komentářů!


Mějte se krásně!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS